Bättre..

Japp idag känner jag bra mycket bättre i både psyket och fysiskt..
Jag har inte varit på tipp topp, har tänkt en massa.
Men nu börjar jag komma där i från igen, och lever livet som jag ska och som jag brukar.
Har drömmt en massa konstiga drömma i flera dagar, men jag tror nog att det är Kajsa som har varit och hälsat på lite och rört om i huvudet när jag har sovit..

Igår så började min dag med möte tidigt som attans tycker jag, då jag nästan bara jobbar eftermiddagar och kvällar/helger..
Sen var jag hem och sov bort min förkyldning som jag har åkt på igen, men sen på kvällen vart det ett ytterligare möte, sen vart det hem och kolla på film och äta pizza:D haha=)) svullo:D svar: JA!
I bland måste man få lyxa till det med en pizza..

I dag ser det ut så att jag har sovit ut som jag brukar göra nu för tiden, brukar vara morgon pigg men ser ingen anledning att gå upp sju när jag börjar halv två..och vänta in jobbet, när jag kan sova en stund.
Så jag gick upp vid tio tiden, sen har jag hunnit med att äta frukost och kollat upp lite hur det blir de veckorna som kommer, bränt en skiva till min Brukare som ville ha en!=)
Kollar lite runt på nätet.
Som sagt så börjar jag halv två till åtta.. Ska snart sätta fart och göra iordning mig helt, jag har bara klätt på mig och fixat troll huvudet, galet hur jag ser ut just nu i håret, som tur är det inte många dagar kvar tills jag får gå till Patricia och fixa rufset :S
Bra musik strömmar ut ur högtalarna och humöret börjar komma tillbaka..
Vill börja träna men måste höra med min kiropraktor först och få godkännande..=)
Hoppas han säger till nästa gång att jag får börja träna* vill så innerligt!*
Vill bli så här fit i gen som jag var när jag var i thailand sist!


Nej nu ska jag ta mig en till kopp kaffe innan jobbet kallar!
Vi ska åka taxi i dag, sen vet jag inte vad vi hittar på, kanske drar en sväng på stan eller bara är hemma!
Tjopp tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se