Off to work!

Japp, i dag jobbar jag på Cafet hela dagen.
Sen har jag inte haft så mycket lust att skriva här, för jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Åker kanske till GBG i morgon, vi får se hur det blir, Chefen skulle ringa sen.
Nu måste jag fixa håret så jag kan gå till jobbet,  det ser ut som en tromb har gått igenom detta.
Hade en jätte trevlig dag igår, sov till kl var tolv, sen bara ta det lugnt i soffan fram till halv tre.
Hoppa i badet med skön musik, sen vart det sova en stund till.. haha
Sen åka till Willys och handla till våran jätte goda mat, köttbit potatisgratäng, sallad.
Sen vart det ost och kex.. *mums*
Nej nu måste jag skynda mig har massor att göra tror jag..
Puss kram så länge

Kommentarer
Postat av: Linda

Hellu, kan du inte komma hem och hälsa på mig Anna :P?



Puss

2010-02-15 @ 22:56:44
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se