Hej hopp!

Hej hopp!
Humöret är på topp, just nu lyssnar jag på Rihanna  - Russian roulette.
Ska ta tag i dagen, och börja städa.
Måste få ordning på alla kläderna och väskorna som står här,sen rensa ut en massa skit som ska på tippen.
Då vi ska försöka åka på tippen denna vecka.
Så ta tag i dagen, sen gå förbi på kontoret och lämna lite papper, och fylla i andra.
Kanske ska försöka hinna med en lunch med men när vet jag inte riktigt.
Hade velat sprungit förbi någon inrednings butik och göra klart våran lägenhet, plus att jag hade velat tapetsera om vardagsrum och kök.
Men vi får se vad vi lägger ut på denna lägenheten,när det inte är våran.
Men snart får faktiskt våren komma, för då ska jag inreda balkongen så man vill bo där ute i sommar:D massor av blommor och spaljeér!.
Vattenpipa, och bord. ska bli såå mysigt med vår och sommar! WIIIEE!
Nej  nu måste jag sätta fart om jag ska hinna allt!
Kramis!



Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg!

2010-02-08 @ 11:08:54
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se