Happ..

Då åker jag till GBG om några timmar, kanske dags att packa.. har precis duschat håret.. det var en ända stor oreda.. haha=)
Ska gå och käka lunch hos hjärtat sen..
Usch kommer sakna honom, men jag kommer ju hem på fredag kväll..
Men hur ska jag kunna sova utan honom..
Men i kväll ska jag då kolla på Paradise hotel som är final! wieee..
Ska sitta klistrad framför tv på vandrar hemmet, jag måste bara se det.
Ska nog lägga in en film på telefonen så jag har något för mig när jag åker tåg ner till GBG.
ska bli skönt att sitta på ett tåg, men jag hoppas dock inte att det blir förseningar, för det orkar jag inte med.
Men men det är väl det som kommer att blir "SNÖKAOS" eller vad det kallar det här nere..
Jag är van med meter vis med snö;:D hahaha nu ljög jag kanske.
Men jag är van med ännu mera snö..
undra hur det är i GBG om det är lika mycket snö där som här?
Hoppas jag ska kunna få en lucka och träffa min älskade Catrine! vill verkligen..
Känns som vi behöver prata, och komma ikapp allt vi har missat..
Nej  nu måste jag packa, drar lite på det men nu är det dags så jag inte är ute i sista sekunden.
Kramis hörs på fredag igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se