Goddagens!

Kaffet och musiken är igång.
Ska snart göra mig i ordning, tänkte att jag skulle gå förbi Cirius som är träningcenter här i stan.
Den kedjan har jag tränat förut med bara det att jag har tränat på ett ställe som heter må bättre i falun, och var väldigt nöjd med dem men dock tycker jag att det är lite för dyrt, men jag ska gå dit och prata med dem.
Måste komma igång med träningen igen, är så himla taggad!
Sen i dag ska jag förbi hos Patricia och fixa det lila så jag inte ser ut som någon "Punkare" så jag blir grå i håret, förutom det vita som ska vara vit.
Har som sagt världens bästa frisör som kan fixa så snabbt!
I sista veckan i maj så planerar vi att åka utomlands, och det verkar se ljust ut med Chefen också det är gött.
Ska bara höra med min andra Chef också på Cafét så de är förberedda på att vi kanske åker då.
Ska bli gött att komma i väg i en vecka, och så har vi stefan med oss också.
Hoppas också på att K & C också ska följa med,  men vi får se hur de känner.
Hade vart skoj att ha med någon tjej också, och de är så himla trevliga dom två, och det gör ju inget att C är en grabb bara mer skoj för de andra två:D
Nej nu är det kaffe dags!
Ha´t så bra!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se