Fy fan alltså..

Jag är fruktansvärt trött på folk som säger en sak och gör en annan sak.
Jag tycker bara att man kan väl vara lite shysst och ärlig, och tala om det på en gång.. varför gå bakom ryggen och säga en sak och göra en annan.. fattar inte grejjen, man får ju reda på det ändå..
ARG!
Och C det är inte dig jag har skrivit om, så du inte tar illa vid dig..
Happ denna goa söndag, vad händer då da?
Någon som har något förslag, eller blir det att ligga hemma i soffan hela dagen och inte göra ett skit..
Kan vara skönt.
Får se vad man tar sig för att göra.
Kom hem i från göteborg i fredags, men vart så sent så jag kom hem och gick och käkade mat med min älskade pojkvän som jag har saknat så.
Sen tok slockna vi i soffan.. vart god natt i tid.
Igår så vart det sovmorgon till halv nio:D haha sen så var vi en sväng till en polare, men kl 17 började jag jobba.
slutade 00.30 så gick hemåt med en fuller karl och vänner..
Sovit fram till elva tror jag, och nu har jag käkat frukost..
Nu vette 17 vad jag ska göra..
vi får se vad dagen har att erbjuda som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se