Sovit..

Ja, det har jag allt gjort somna vid två och vakna nu vid halv tolv.. snacka om trött skulle verkligen kunna sova hela dagen..
Så himla trött.
Men det vänder nog snart hoppas jag..
I dag så börjar jag 15-21 sen är jag ledig hela helgen, skulle igentligen till dalarna men behöver inte det.. sen har jag så ont om pengar så jag åker till Jönköping nästa helg i stället för denna som kommer.
Igår var jag inte på topp någonstans, undra om det är något knas med kroppen, men skit samma ingen idé att bli sjuk nu..
Det har jag inte tid med.. måste jobba och få ihop mina pengar, så jag kan bo själv och känna att jag klarar mig.
Ska verkligen bli kanon skönt att få bo själv..
Men klart man saknar någon att kramas med och må bra med. Tur att jag har mina underbara vänner som finns och är så himla goa.
Nej nu ska jag göra mig i ordning för att att åka och kolla upp bröstkorgen på vårdcentralen som jag har haft ont i nu till och från i 3 veckor om inte mera.. men men så kan det vara..
HA det så bra så länge älskar er min finaste familj!

Kommentarer
Postat av: Linda

NAaaaaaaaaaw min lilla prins=)



Vi älskar dig med, puss!

2010-08-12 @ 23:24:20
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se