Fredag..

Och jag är lång ledig.. fy vad skönt det ska bli! hehe:D
Men nu är det lite tråkigt för nu är det f*n inte så mycket jobb inbokat, får nog boka in det nu nästa vecka när jag kommer tillbaka till jobbet...
Jag har hunnit med mycket i dag, har jobbat, varit och härjat på stan så jag har några kläder att ha på mig i morgon när jag ska lite födelsedags kalas, med middag ute och grejer.. kommer bli underbart!
Sen har jag städat och satt upp nya gardiner, mest för att se hur de ser ut tills jag flyttar <3!
Var hos min käraste frisör och har fått en helt annan färg än vad jag hade räknat med..
Den är cool, men det ska bli lite mer ändringar.. I morgon..
hm nu måste jag grejja vidare..
Har fortfarande 1000 saker att göra inför i morgon, men det löser sig! hehe=)
Ha det så bra så länge! tjingeling mina små söta päron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se