Blir så jävla less

Varför kan jag inte bara få må bra, och glädjas för livet..
Jag vet att dagarna går upp och ner, men nu har det gått för långt..
Och kom inte och säg som du gör att jag tycker synd om mig själv..för det är det sista jag gör..
Jag hatar att må så här, varför kan inte allt bara bli bra..
Jag tycker verkligen inte synd om mig själv så kom inte och säg så.
Du sårar mig hela jävla tiden, kan vi inte bara låta varandra vara.
Jag fattar inte varöfr det ska vara sånt tjaffs hela tiden, bor knappt hemma och när jag bor hemma då känns det som att jag aldrig får vara själv.. jag orkar inte vara tyst längre..
Jag vill bara att allt ska bli bra igen.
Jag vill bara få bo för mig själv så slipper du bry dig.

Har inte bott hemma på snart tre månader och jag vill kunna ha ett hem där jag är välkommen och känner mig trygg i utan att det blir en massa skit..
Jag ska bara ägna mig åt mig själv och inte åt någon annan, det är jag och mina jobb just nu, då sårar jag ingen och ingen sårar mig..
trött på att vara less.. Jag vill bara slå mig fri, men svårt när man inte har någonstans att ta vägen.
Men det kommer, ja jag vet men det känns som den vägen är jävligt lång..
Jag vill så mycket men kan inte få så mycket.
Älska mig för den jag är och inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se