4 augusti 1987

Japp dpå föddes två skit ungar i namn Anna och Malin Lundin.
De skulle promt se sin mamma lida hela den varma sommaren innan de ville komma ut.
Och i dag är det deras 23dje födelsedag.
Tänk vad åren går fort alltså, jag fyllde nyss 10 tyckte jag. Och 15 ska vi inte snacka om, 18 kommer jag knappt ihåg men jag kommer ihåg när jag fyllde 20 vilket lyckorus jag hade i kroppen samtidigt som jag fick ångest för att jag var på väg att bli vuxen, men nu har det gått 3 år till, jag bor inte på samma ställe jag har inte samma jobb.
Men jag älskar livet med!
Min kära syster är mitt liv min själ, mitt allt. Henne dyrkar jag mest över allt annat på denna jord!
Hon är ju trotts allt min tvillingsyster, de starka banden som finns i mellan oss kan nog ingen annan ana, trotts att vi tjaffsar och bråkar. Men snälla vi är ju ändå syskon!

Älskar mitt liv på ett sätt men ändå man kan inte må bra jämt! men i dag mår jag toppen.. och nu ska jag snart ut och käka lunch på stan sedan ska jag jobba en sväng..
Det är ändå min dag, så vi får se vad jag hittar på:D

Puss och kram på er nu!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kan inte fatta att det är så länge sen!När jag låg på BB och ni hade fötts då undra jag vad jag hade ställt tll med!Ett barn är ju inte så svårt när man hade två förut men två då blev jag rädd. Det är inte så lätt att ta hand om två små men jag tycker att jag gjort ett ganska bra jobb två fina tjejer som sköter sej har jobb och mår hyfsat.Jag är stolt över alla mina barn som klarar sej så bra.Kram mamma

2010-08-06 @ 21:56:00
Postat av: Linda

<3

2010-08-06 @ 22:09:12
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se