Up up and go!

Japp, nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag i väg och jobba.
Ska sätta igång lite musik så man får in flow:et i kroppen..
Sen ska jag jobba fram till 22, så det blir det som händer i helgen, alltså jobba.
Men det gör mig inget.
VAD SKA NI GÖRA I HELGEN?


Just nu så tittar jag på min älskling som sitter och spelar tv spel.. Oblivion eller vad det hette...
Våren är här, och jag måste plantera lite blommor till balkongen, sen måste jag köpa lite saker så det blir mysigt och hem trevligt..=) hehe.
Sen som Janne sa för någon vecka sen, att vi måste köpa nya gardiner med:D innan mamma kommer, haha han är så söt!
Nej, nu har jag inte tid att sitta här mera..
Föresten så har jag en tid hos min söta frisör den 27 april, kan behövas efter 8 veckors utväxt haha hörde ni jag har inte klippt mig eller färgat håret på åtta veckor när jag ska dit! duktigt va! haha men det blir samma som jag har nu fast lite kortare, det är ett ända stort ruffs nu, :D.
Solen kikar fram, jippie! hoppas det håller i sig nu:D hoppas hoppas!
Puss och kram och  nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska fjäskas för svärmor! Ha ha

2010-04-12 @ 07:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se