Torsdag.

Ja, tänk för att det är snart helg igen.. galet vad fort dagarna går.
Har varit en sväng till svärmor och hälsat på och myst med missen jag och jan banan!
Kollade på termometern och såg av min förvåning att det var 14,5 grader ute och solen sken inte ens..
ÄR det det sommaren vi skymtar i ögonvrån.
Tror det jag.
Denna vecka har gått som en berg och dalbana men det är bättre nu! hehe=)
Har haft underbart och ångest. Men det har gått över tror jag iaf..
I dag jobbar jag men slutar nog inte så sent. Ska sen hem och mysa med min mys, galet vad våren kan göra med en. Kärleken sprudlar och jag skrattar i mängder och lever livet men min MYS.
Har ätit glass i dag gött som f*n..
Sen har jag klickat hem lite kläder i går iof, men längtar massor till de kommer! hihi skönt med lite sommar kläder. får se om jag kommer i dem bara:S haha svårt när man inte kan testa grejjerna innan.
Är för lat och självförtroendet har sviktat lite så det är inte så skoj att gå i affärer att testa..
Men det kommer väl tillbaka..
Dessutom är det bara två veckor kvar till valborg, ack vad jag längtar  och bara ca 9 veckor kvar till semester..wiiihooo! bara älskar att sommaren är snart här!
Aja, nog snackat, saknar min familj och mosters lilla monster. Puss på er!
Ps: kolla mitt långa hår! helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se