Tisdag.

Ja, det är det i dag igen.. galet vad tiden går fort..
Veckorna bara flyger i väg! Lovley!
I dag var jag faktiskt uppe tidigt, så käka jag frukost. Sen satt jag vid datorn som jag brukar..
Men gjorde även i ordning mig, så nu har jag varit ute och cyklat, pumpat däcken på cykeln vart och hämta paket till mig.. sweet! hehe..
Men nu ska jag snart åka till jobbet, först cykla och lämna cykeln och sen fixa vidare.! hehe=)
Sen förhoppningsvis är min finaste hemma och kanske förstår att vi ska äta spaghetti och köttfärsås efter som jag har tagit upp färdig gjort sås! hehe=)
Men man vet inte, men älskar honom ändå!
Nu ska jag sluta tjöta! ha det så himla bra så länge så skriver jag nog i kväll igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se