Onsdag.

Japp, tänk för det är det..
Har inte skrivit igen för att det varit så fint väder, sen hänt lite grejjer som jag inte vill lägga ut i bloggen..
Måste tänka mig för lite.
Aja.
Nu är det inte så  många dagar kvar till mor kommer haha det kan vara ca 17  dagar kvar och jag längtar verkligen.
Ska i väg på möte på eftermiddagen, men först ska jag ut på balkongen och sola.. ska bli så gött!
Annars drar jag och solar på solariet..=)
Hemma antar jag att det är mycket snö fortfarande:D hehe så det kommer bli som sommar för mamma och Christer att komma ner hit=) kontraster..
NEj nu ska jag ta och dricka kaffe sen ge mig ut på balkongen och sitta där och glassa!
Usch Saknar sommar mer mer nu får det allt bli jätte varmt!
Grattis Ellinor Tylén som har fått en flicka dessutom. Grattis grattis..
Föresten i måndags vart jag med massa sött folk och käkade lite och satt i solen och tog några kalla.. så skönt att njuta.. Hade nästan glömt av hur skönt det kan vara att vara ledig..
Men på lördag och söndag är jag ledig igen.. ska bli skönt faktiskt!
Skulle varit ledig på fredag också men jag har en grej som jag ska göra så jag är ledig resten av helgen.
Nu ska jag sluta babbla! ha det gött nu
Puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se