Onsdag vecka 17, 28 april..

Japp det är det idag, och jag har faktiskt varit uppe sen kl halv nio! kors i taket va? börja ju veckan med att gå upp tidigt och redan fått in vanan!
Men Just nu så sitter jag och dricker 12 kaffet, lite tidigt men det gör mig inget. Tvättar och städar det sista, önskar att jag hade haft en miljon på kontot och kunnat köpa lite mera tavlor att hänga upp.  Älskar tavlor nu för tiden vet inte vad det är, har aldrig varit någon tavel fan innan men nu har jag bara börjat älska tavlor.
I dag ska jag även i väg och köpa blommor till balkongen då vi får främmande i helgen!
Det måste bli fint! och det börjar det bli! tänk vad en matta och ett bord gör mycket, plus våra vattenpipor! hehe=)
Var hos frisören igår också världens bästa som jag brukar skriva, hon är den bästa.
Jag älskar det som jag har, själva frisyren är den samma nästan, men vi blekte det så det är isblond/ljus ljus blond med mörkbrun i luggen! själv tyckte jag att det blev as bra! nöjd som attans.
Nej nu ska jag fortsätta att feja klart! har bara tagit en vecka att göra allt grundligt rent! så ska man försöka hålla det så rent också tillsvidare! haha:D hur det nu ska gå!?
Ha det så gött nu! jobbet kallar vid 18.00 tiden men hoppas jag kan klämma in ett inlägg till. Har ju jobbat hela helgen så jag har inte haft någon ork att skriva! men i dag så jobba jag kortpass! men man ska aldrig säga aldrig!
Ps. den osminkade sanningen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se