Fredag.

Och solen skiner i sin fulla parad! underbart.. bara njuta så länge man kan!
Har varit vaken sen kl 08.00 nu, har duschat och ätit frukost hunnit med två koppar kaffe..
Och gjort mig klar för avfärd. Ska i väg på en grej, fan känner att min frisyr vart as najs i dag ska se om jag kan ta någon bild..
I morgon och på söndag hoppas jag att det är allt bra fint väder, men skulle väl bli sämre antar jag..
Men men vi har varit bortskämda ändå nu tycker jag, fan fint väder hur länge som helst..
Gärna mer för min del.. Hoppas att värmen stiger mer än 15 sträcket i dag.. *håller tummarna*
Nej nu ska jag gå och pusssa på min älskade Jan banan, som ligger och sussar, sen ska jag bege mig till bussen.:)
ha en så himla bra dag nu!
pusss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se