Fredag..

Japp då var det fredag igen, och jag har jobb framför mig i helgen fram tills onsdag nästa vecka! gött! men sen är jag ledig!
I dag tänkte jag att jag skulle gå upp tidigt snozade lite men tänkte nu går jag upp efter nästa.. haha eller hur både jag och Jan sov som stockar fram till 10.50 och vaknar i panik och kollar på klockan och inser att Janne börjar jobba kl 11.00 en panik väckning av mig så han skulle vakna! men är på världens bästa humör, men dock är inte magen som den ska men det är nog magkatarren som reagerar på kaffet! haha och att jag fick så bråttom upp!
Nu ska jag snart dra och börjar jobba, ska gå om ca en halv timme, tar ungefär 20 min att gå dit jag ska!
Sen så är det nog full fart hela eftermiddagen och kvällen. sen hem och dö i sängen sen upp i morgon igen och jobba mellan 10.30- 18.00 ska bli skönt att ha en helg som följer enligt tiderna!
Men det är inte det att jag inte är flexibel älskar mitt jobb, men ibland kan det vara skönt att köra tiderna som står på schemat! aja nog om det.
Pappa jag saknar dig ska du veta, och mamma träffar jag ju snart så tänker inte tjata om det hur mycket jag än vill!
Men Pappa du kan väl ta och åka lite motorcykel hit i sommar! det är ett måste!
Nej nu måste jag göra mig färdig för min lilla promenad.
Ha en underbar dag för det ska jag ha! Humöret är på TOPP!
Ps. jag ser fram emot tisdag, när jag ska få klippa burret på huvudet som ser ut som hej kom och hjälp mig just nu.. har nog gått en orkan i mitt hår, trots att jag tvätta det igår.. börjar bli en aningens långt!d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se