1 vecka..

Då kommer Jesper, Malin och Conny! yey!
Torsdag i dag, betyder fortsättning på städ, möte kl 13 sen gå och lämna schema på mitt andra jobb också så jag får jobba lite i sommar. gött kött!
Har precis kokat mig en kopp kaffe, balkongen står på glänt och hör fåglarna ute.. funderar på att äta lite brunch ute på balkongen det ligger i LÄ och jävlar vad varmt det var.. ,trodde det skulle vara dåligt väder men jag har inte sett till det dåliga vädret?
MEn det lär väl komma lagomt till helgen!
De håller på att fixa och trixa utanför vårat fönster, inte så najs. Det dras igång redan kl 07.00 på morgonen! men men tur att man kan tvinga sig själv att sova en stund till..
Fast jag skulle kunnat gått upp då, men sängen är så skön! och vad ska jag igentligen upp då och göra!???
Jobb i kväll igen, och jobb hela helgen! men det kommer nog gå bra.. sen är det kurs på måndag, sen är det två dagar jobb till.. Sen är det ledighet! wiho!
fick föresten bordet och blomlådorna och mattan ut till balkongen nu! så nästa sätter vi fart och gör det fint!ska plantera lite också! ska bli skoj! får se om jag kan plantera! haha
Nej nu ska jag jag göra mig klar! möte om två timmar! tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se