Mys i soffan,

Nu har jag kommit hem efter jobbet.. skönt som attans att få slå ner räva i soffan! =)
Det blir film mys med han som jag håller kärt, och inte sett så mycket denna vecka.

Nu är det bara 11 dagar kvar till julafton, och det är 10 dagar tills jag beger mig hem till mitt gamla hem..
Ska bli underbart att träffa både mor och far och lite syskon.
Mor har jag inte träffat sen i april, har visseligen pratat med mamma minst en gång i veckan..
Är lite mamma sjuk just nu, saknar mor som bara den!

Ska bli skönt att få komma hem dit och pussa på vovvarna, och kanske dricka lite glögg bland all snön..
Hälsa på hästarna, och Mamma,  Christer så klart..


Sen blir det julaftons morgon att dra oss upp till sälen till far som sitter och väntar med Dopp i grytan, så när till lunchdags.. så det blir att gå upp tidigt och käka frukost hos mor..
det kommer att bli alldeles super mysigt..
Sen kommer min kära karl upp juldagen med våran gemensamma vän Stefan..
Gasch ska bli skoj!

Men nu blir det suuuuuuuuper mys i soffan, fast först måste jag vänta på Jan banan, som fick lov att gå och handla toapapper som var slut när han skulle dit:D ahhahahaha=) jag totalvägra efter 63 timmars arbetsvecka..:D haha

Pusskram

ps, jag saknar far med, men jag träffa dig för inte såååååååååå länge sen:d hehe=)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag vet en given julklapp du måste köpa till mamma! Ett hundtäcke........

2009-12-14 @ 05:17:34
Postat av: Anna Lundin

TAckar.. japp det måste ja, haha hm hon har ett par st hemma:D

2009-12-14 @ 16:45:48
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se