Lucia och allt..

Har gått upp för en stund sen.
Trött som *äset* fy bubblan.. men snart jobbat klart min 60 timmars vecka..
Imorgon blir det soffan och sängen pendlandes.


Äter lite frukost innan jag ska springa iväg till jobbet.
Den  består av: Fil/socker, Smögås/Messmör, /Mjölk och oboy..


Mina fötter värker efter veckans pass av massa jobb.. men det går över så i morgon så har det gått över igen..
I dag är jag på Skrapan och jobbar julbord, tråkigt nog eller inte så tråkigt för jan banan, men han är ledig, och jag har bara jobbat när han har jobbat där nere.


Nej kommer in och skriver senare, måste göra något nu innan jobbet, rullgardinerna börjar rulla i ögorna nu-
Ha en bra och trevlig Lucia söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se