Julbord..

Japp  nu är man på jobbet sen kl 11.
Har fått nästan alla sällskap..
Bara ett stort till som ska komma..
När jag kom hit i dag så ser jag att jag jobbar i morgon iaf.. så soffläget får vänta till den 21 december..
Jobb hela veckan ut som kommer igen..
alltså ca 2½ veckas jobb när jag är färdig.. Men inte klagar jag för det, det är ju Cash..
Sen är jag ju lite ledig såå..

Saknar min prins, han är med sina kusiner och fixar till en båtmotor..
Men nu måste jag in i jobb dimman igen..

Puss kram så länge


Kommentarer
Postat av: P

Först inget på bloggen på 6 mån. Sedan kommer allt i tre upplagor, ja, ja... Imorse var jag uppe o förberedde m kaffe o macka till Luciafirandet på TV kl 07.00. Kram P

2009-12-13 @ 16:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se