Hej igen..

Nu har denna helg gått, och har jobbat färdigt.
Efter pulkaåkning, mys inne, och en massa andra aktiviteter, som finger målning.. OBS färgen var överallt!
Då är det bara denna kväll och dagen i morgon kvar, sen jävlar skiter jag i jobb i ett tag..
Ska packa i morgon när jag har varit och jobbat, måste nog tvätta lite också..

Nu ska jag hoppa in i duchen för att sedan dra mig neråt på stan och träffa min underbara frisör och bli snygg ihåret så man vågar visa sig hemma, för just nu ser jag ut som en skit unge i håret som mamma brukar säga ;)

Måste bara säga något om malins snygga video som hon gjorde igår fan vad blåst du är! haha=)

Nu måste jag verkligen springa in i duschen, tog en sov morgon i dag, det behövdes kändes det som.
Sen börjar jag jobba igen kl 18.00 ska bli skönt att jobba någon annan stans nu..
Det kryper i kroppen om jag måste vara på samma ställe hela tiden..
Aja nog pratat om jobb..

Pusss hej
2 dagar kvar.:D

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA vaddå man måste ju bjuda lite på sig själv:P

2009-12-21 @ 18:09:41
URL: http://malinlindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se