Hej hej!

Hälsningar i från hallsbergs tågstation.
Jag var uppe klockan halv sju i morses, efter en natt med orolig sömn.
Jag somna gott som attans, men vaknade halv fyra av att grannen hade avslutat sin fest vid halv fyra, och att det braka till ute i trappuppgången, av att hans kära fylle vänner skrek och ramla i trappan, välter och förstör en barnvagn..
Så kunde inte riktigt somna om, sen när jag väl lyckades, då dra plogbilen igång runt sex snåret, så få timmars sömn, kommer resultera i tvärslockning hos mamma i kväll.. hur ska detta gå.

Nu ska jag vänta på mitt tåg som kommer in 11.14 som tar mig till Borlänge, och dalarna.. mitt älskade vinterland..
Jag tänkte bjuda på lite bilder, men då jag och min dator inte är riktigt överens om att den ska ta minneskortet, och endast när malin fixar det så skiter jag i det, får göra detta senare.

Ska möta upp Malin i blg då vi ska ta en tripp till Ingsjön och träffa bror + tjej om hon jobbar..
Sen blir det att stanna till i rättvik för att inhandla helgens dryck.
Sedan bär det av till Mor och Christer och alla djuren, för en mysig uppesittar kväll..

Men nu ska jag hitta på något att göra..

Älskar dig Jan Karlsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se