G´night!

Har nyss kommit hem i från jobbet,*trött?* svar: JAAAAAA..
Har varit lite folk i dag så dagen har varit så seg! *suck, pust och stonk* haha

Har jobbat från 11-24 sen hem till Jan banans kusin där han hade tappat plånboken*smart!*HAHA min virrpanna i ett nötskal!

Nu är det inte många dagar kvar tills det bär av hemåt igen, längtar sååå otrolig mycket efter min kära familj!
Fast ni finns så långt borta såå finns ni i mitt hjärta!

På tisdag så har jag och min kära älskling, varit tillsammans i hela ett år..och många fler ska det bli..
Är otroligt kär, och jag kan nog inte få någon bättre människa i mitt liv.
Han finns alltid för mig, och låter mig vara den jag är, Jag är jag och älska mig..
Han är han och jag älskar dig! <3



Jag trivs väldigt bra här i Lidköping, men jag saknar mina vänner massor.. så ta er ner hit och hälsa på nu.
Men jag har fått vänner här nere också, men det är lite svårt att komma in er på livet..
Känner mig ibland lite ensam.. men så tänker jag för mig själv, att jag vet att jag är inte ensam, och att jag är ny i stan.. det kommer bli bättre..

Men nog snackat för i kväll, jobbet kalla redan 11 i morgon, sista passet sen ledig en heeeeeeeelllll dag! haha=)
God natt pappa, och god morgon när du läser detta!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Morning på Luciadagen. Kom ihåg vad det stod i mailet jag fick av dig: "om du tycker att världen vänt dig ryggen, så är det du som vänt dom ryggen....." Kompisar kommer min vän, ha ingen brådska. Här har du bott i 21 år, i Lidköping inte ens 1......

2009-12-13 @ 06:14:43
Postat av: Anna Lundin

Ja, jo jag tänkte på det..:D det blir bättre.. men vad fasen gör du uppe klockan 06.14 en söndags morgon? haha

2009-12-13 @ 10:33:44
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se