1 år i dag med han!

Japp i dag firar vi ett år, men tjuvstarta lite igår..
Men undra vad vi ska hitta på idag efter att jag slutat jobbat då..
Ska nog åka förbi bolaget och köpa bubbel!
Mår så himla bra ihop med Dig Jan.
Du får mig att känna mig levande, och låter mig vara den jag är!
Du får mitt liv att kännas värt att finnas!
ÄR så jävla underbar om man får svära!
Det bästa är att du är min, och vi bor i hop i en underbar "liten" tvåa tillsammans.




För ett år sen var vi båda uppe i idre,  ni hade kommit upp denna dagen för att sedan festa vidare på kickoffen som var då.
Jag stog och spana in i eran lägenhet i från min lägenhet och tänkte, vad är det för snygging.
Sen bjöd Stefan över oss på för fest, och vi sa ja!
Det är inget jag ångrar i dag!
Vi har suttit ihop sen dess, kom ihåg första tanken.. Jäklar vad snygg han är!
Och vips så fann vi varandra på en gång!
Underbar! och att jag bor här nere i dag var ett stort steg men inget jag tvekade på någonsin!
Jag visste att detta ska gå bra, och se jag är nog ännu kärare nu än vad jag var då! hehe=)


Nu ska jag göra mig klar innan jobbet, sen jobba lite sen hem till min älskling! wiiie!
Ha det bra nu..

OBS! 8 dagar kvar tills jag åker, 9 till julafton, 14 dagar till idre :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till er båda, tänk att ni har varit tillsammans i 1 år och jag har ALDRIG träffat Jan=/

2009-12-15 @ 18:53:55
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://sweetkay.blogg.se